Satış Sonrası Destek

Kullanıcı kaynaklı hatalarda süreç nasıl işlemektedir?

Ürünlerimiz teslim edildiği tarihten itibaren 2 yıl boyunca Livello garantisi kapsamına girer.

Ürünün kullanım koşullarına uygun olacak şekilde kullanılmaması durumunda, ürünle ilgili meydana gelen herhangi bir sorun garanti kapsamında değerlendirilmemektedir. Kullanıcı kaynaklı olduğu tespit edilen durumlarda müşterilerimize ücretli olarak destek sağlamaktayız.

Aşağıdaki maddelerden kullanıcı hatası olarak değerlendirilen bazı durumların örneklerini inceleyebilirsin.

  • Ürünün suya maruz kalması
  • Fazla güneş alan bir yerde bulunması
  • Sıcak ve soğuk ani temaslardan kaçınılmaması
  • Kimyasal maddelerle temizlik yapılması
  • Ürüne zarar verecek şekilde taşınması
  • Ürünün kaldırabileceği ağırlıktan fazla ağırlık yüklenmesi
  • Ürünlerde dış nedenlerle oluşan lekeler, çizilmeler, kırılmalar

Ürün iade koşulları nelerdir?

Standart ürünlerde iade koşulları:

  • Teslim tarihinden itibaren cayma hakkı olan 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ürününü iade edebilirsin.
  • Teslim tarihinden 14 günlük cayma hakkı süresi bittikten sonra standart ürünlerde keyfi iade alınamamaktadır.
  • Özelleştirilmiş ürünler de ise iade alınmamaktadır.

Kredi/Banka kartı ile ödemenin iadesi nasıl yapılmaktadır?

  • Bankaya iade ödemeni tek seferde yaparız.
  • Ürünü kaç taksit ile aldıysan, Banka geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Banka tarafından yapılacak iade şekli banka ile müşterimiz arasında olup, Livello’nun bu konuda herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
  • Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği müşterimize nakit para ile ödeme yapılamaz. Kredi kartıyla yapılan ödemelerin iadesi aynı kredi kartına yapılır.
  • Kredi kartına iade işlemi tarafımızca yapıldığı andan itibaren, hesabına yansıma süresi bankanın politikasına bağlı olarak değişiklik gösterebilir.

Eksik/Hasarlı ürünlerde bildirim nasıl yapabilirim?

Teslimattan sonra seni memnun etmeyen bir durum olursa 14 gün içinde bize haber vermen durumunda senin için süreci hemen başlatıp, en fazla 20 iş günü içerisinde çözüme kavuşması için elimizden geleni yapıyoruz.

Eksik ürün ve parça bildirimlerin için ürünlerinin yeniden üretilmesini sağlıyor ya da ürünün bir hata sonucu depo veya kargoda unutulmuşsa bir an önce sana ulaştırılması için yönlendirme sağlıyoruz.

Yanlış ve hasar kayıtların içinse uzman ekiplerimiz sorunu inceleyip ürününle ilgili en doğru ve hızlı aksiyona karar vererek çözüm sürecini başlatır.

Eğer sorunun çözümü ayak, kumaş, kulp, gardırop kapağı, masa üst tablası gibi parçaların değişimiyle mümkünse, ekibimiz adresine bu parçaları belirtilen süre içerisinde gönderir.

Ürünlerindeki tamir gerektiren durumlarda, ekibimiz evine gelerek sorunu yerinde çözer. Eğer çözüm için daha kapsamlı bir çalışma yapılması gerekiyorsa, nakliye ekibimiz ürünü evinden alıp sorun çözüldükten sonra ürünü yeniden adresine teslim eder.

Ürünün iadesi için ne yapabilirim?

Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra gerekli kontroller yapılarak 2 iş günü içerisinde ücret iadesi için işlemlere başlayacağız.

Nakliyeli ürünün iade süreci:

Nakliyeli ürünlerde ürün iadesi Livello ekipleri tarafından sağlanacak olup iade talebin alındıktan sonra iade ürün alım tarihi planlaması için seninle iletişime geçeceğiz.

Kargolu ürünün iade süreci:

İade talebin sonrasında sana anlaşmalı olduğumuz kargo firmasını ve iade kodunu ileteceğiz.  Ürünü kargo şirketine teslim ettikten sonra sürecin tamamlanabilmesi için kargo takip numaranı bizimle paylaşmalısın. Ürününü iade edeceğin zaman ilk teslim aldığında mevcut olan ambalaj ile veya mevcut ambalaja eşdeğer şekilde tekrar paketleme yapman gerekir. Ürünün hasar almasını engelleyecek şekilde yaptığın paketleme ile ürünü kargoya teslim etme yükümlülüğün bulunmaktadır.

Ürünlerin garanti süresi ne kadar?

Ürünlerimiz teslim edildiği tarihten itibaren 2 yıl boyunca Livello garantisi kapsamına girmektedir. Kullanıcı hatası içermeyen her durumda Livello garantisi geçerlidir.